Содексо Пасс България става Плъкси България

Sodexo Benefits & Rewards Services става Pluxee

16.06.2023

Sodexo Benefits & Rewards Services (Содексо Услуги за социални придобивки и възнаграждения), водещ международен партньор на компаниите в областта на ангажираността на служителите и на социалните придобивки, се трансформира в нов бранд, Pluxee (Плъкси):

Pluxee logo

 

Sodexo Benefits & Rewards Services (Содексо Услуги за социални придобивки и възнаграждения), водещ международен партьор на компаниите в областта на ангажираността на служителите и на социалните придобивки, се трансформира в нов бранд, Pluxee (Плъкси):

  • За да оказва по-силна подкрепа на компаниите в условията на промени на работното място и да отговаря на индивидуалните очаквания на служителите за благополучие и удовлетвореност,
  • За да подпомага стратегията си за растеж, чрез създаване на по-голяма стойност за всички свои партньори,
  • За да подготви проекта за своето отделяне и листване на борсата, обявен от Содексо на 5 април 2023 г.

Орелиен Соне (Aurélien Sonet), главен изпълнителен директор на Pluxee, заяви:

Pluxee е нов дигитален, позитивен и иновативен бранд, който олицетворява нашата визия и силните ни амбиции на един растящ пазар. С този нов бранд ние се открояваме с това, което сме. По-силната ни идентичност ще ни отличава пред нашите клиенти и партньори и ще бъде ключов фактор за привличане на нови таланти, особено в областта на дигитални технологии.

Защо нов бранд?

Pluxee, предпочитаният партньор на компаниите за по-добро и дигитално преживяване на служителите

  • С новата идентичност Содексо – услуги за социални придобивки и възнаграждения цели да се отличи по-силно на един изключително динамичен пазар;
  • Pluxee ще позволи на своите бизнес клиенти да популяризират работодателската си марка, като предложат на служителите си иновативни и персонализирани решения в условията на големите промени в света на труда;
  • Pluxee има за цел да помогне на всеки служител да се наслаждава повече на това, което е наистина важно за него;
  • Pluxee е силен играч, присъстващ в 31 държави, който притежава потенциала на един разрастващ се и до голяма степен недостатъчно развит пазар: ноу-хау, придобито в продължение на почти 45 години, стабилни резултати, визията и дългосрочния ангажимент на основния си акционер, семейство Белон, и ангажиментите си в областта на Корпоративната социална отговорност (КСО), които стимулират ангажираността на служителите.

Pluxee в името на амбициозен стратегически план

Като част от своя стратегически план до 2025 г. Pluxee възнамерява преди всичко да:

  • Засили основната си дейност за предоставяне на социални придобивки, свързани с храна, по-специално чрез увеличаване присъствието си сред малки и средни предприятия (МСП).
  • Разширява портфолиото си в областта на благосъстоянието, подаръците, мобилността или мерките за увеличаване на покупателната способност и ангажираността на служителите.
  • Предоставя на служителите на своите клиенти леснодостъпни услуги чрез единна дигитална платформа.
  • За да постигне тези цели, до 2025 г. Pluxee всяка година ще инвестира 10% от оборота си в технологии.

Pluxee, нов бранд със самостоятелна стратегия

  • Pluxee е модерна и дигитална марка, която отразява визията, амбициите и позиционирането на дейността с оглед на проекта за отделяне, обявен от Групата Содексо през април 2023 г.
  • Pluxee ще разполага със собствено ръководство и целенасочени ресурси за изпълнение на стратегическия си план.
Pluxee logo
A world of opportunities

Pluxee създава стойност за всички свои партньори

  • За своите 500 000 корпоративни клиенти, като предлага все по-цялостни, богати и разнообразни решения, базирани на ефективна и атрактивна дигитална екосистема.
  • За своите 36 милиона потребители, благодарение на персонализираните услуги, които дават повече свобода, отговорни решения и по-голяма покупателна способност. 6 милиона души използват услугите на Pluxee всеки ден в Бразилия, 6 милиона във Франция и повече от 3,5 милиона в Индия.
  • За 1,7 милиона търговски партньори, като улесняваме всекидневната им работа, помагаме им да увеличат клиените в техните търговски обекти и им даваме възможност да разбират по-добре потребителите си и да взаимодействат с тях чрез данни.
  • За официалните власти, като им помага да въвеждат социални иновации, за да отговорят на новите нужди на служителите и самостоятелно заетите лица, да управляват социалното подпомагане или да насочват разходите в конкретна област. В Европа Pluxee управлява 4 милиарда евро годишно за социално подпомагане.
  • За своите 5000 служители - чрез засилване на чувството им за принадлежност, подсилено от положителното въздействие, което могат да окажат върху живота на милиони хора.

Pluxee, създадена с помощта на агенцията Conran Design Group на Havas Group, ще бъде постепенно въведена в 31 държави, в които осъществява дейността си, до края на 2023 г., като се започне от Бразилия през август.

За Содексо

Основана в Марсилия през 1966 г. от Пиер Белон, Содексо е световен лидер в областта на устойчивото хранене и ценните преживявания във всеки момент от живота: образование, работа, лечение и игра. Със своята дейност в 53 държави, нашите 422 000 служители обслужват 100 милиона потребители всеки ден. Групата Содексо се отличава със своята независимост и семейното участие на основателите си, с отговорния си бизнес модел и с портфолиото си, включващо хранителни услуги, услуги за управление на сгради и решения за придобивки за служителите. Това диверсифицирано предлагане отговаря на всички предизвикателства на ежедневието с двойна цел: да подобрим качеството на живот на нашите служители и на тези, които обслужваме, и да допринесем за икономическия, социалния и екологичния напредък на общностите, в които работим. За Содексо растежът и социалната ангажираност вървят ръка за ръка. Нашата цел е да създадем по-добро ежедневие за всички, за да изградим по-добър живот за всички. Sodexo е включена в индексите CAC Next 20, CAC 40 ESG, CAC SBT 1.5, FTSE 4 Good и DJSI.

Содексо - основни цифри

  • 21,1 милиарда евро през фискалната 2022 г. консолидирани приходи
  • 422 000 служители към 31 август 2022 г
  • №2 базиран във Франция частен работодател в световен мащаб
  • 53 държави
  • 100 милион обслужвани потребители дневно
  • 13.3 милиарда евро пазарна капитализация (към 4 април 2023 г.)

За Pluxee

Pluxee е водещ международен партньор на компаниите в областта на ангажираността на служителите и на социалните придобивки. Ние създаваме свят от възможности, за да помогнем на хората да се насладят на това, което е наистина важно в живота им. Чрез широка палитра от иновативни и дигитални решения, внедрени в 31 държави, Pluxee създава смислени, ангажиращи и персонализирани преживявания, за да допринесе за благосъстоянието на хората на работното място и извън него. Продуктите и услугите на Pluxee са създадени, за да предоставят добавена стойност в живота на хората - от храна и култура до подаръци и лично благосъстояние.

Pluxee увеличава покупателната способност и насърчава благосъстоянието на повече от 36 милиона потребители. Pluxee подкрепя 500 000 клиенти да развиват по-значими взаимоотношения със служителите си и да подобряват тяхната ангажираност. Pluxee улеснява живота на 1,7 милиона търговци всеки ден. Подкрепена от историческите си връзки със Содексо, Pluxee със своите 5 000 служители, се ангажира да увеличи влиянието си като лидер в областта на КСО, като предоставя на своите клиенти, партньори и потребители инструментите, с които да правят по-устойчив избор всеки ден.

Повече информация можете да намерите на https://www.pluxeegroup.com/.