Търсене по ключова дума
Имате въпроси за нашите продукти? Можете лесно да намерите отговорите с нашата търсачка - просто въведете ключова дума.
Какво е Apple Pay?
Apple Pay е система за мобилни плащания, с която можете да плащате безконтактно в магазини и ресторанти с iPhone или Apple Watch чрез функцията NFC (near-field communication - комуникация на близко разстояние).
За да използвате услугата, трябва да поставите своя iPhone или Apple Watch до безконтактния четец на терминала за плащания и да следвате инструкциите на устройството.
Кой може да използва Apple Pay?
Apple Pay може да се използва от потребителите на телефон iPhone или смарт часовник Apple Watch. Устройстовото трябва да има функция NFC.
Къде мога да плащам с Apple Pay?
Както и с вашата физическа карта, можете да правите плащания на безконтактните POS терминали на търговците от нашата партньорска мрежа. Можете да отворите картата с търговски обекти от вашето приложение Pluxee.
Къде мога да видя трансакциите, които съм направил с Apple Pay?
Можете да видите всички трансакции, които сте правили с вашата карта за храна в приложението Pluxee.
Във вашия Apple Wallet можете да видите списък с трансакциите, направени само през Apple Pay.
Как да деактивирам Apple Pay?
Във вашия Apple Wallet, трябва да селектирате картата за храна Pluxee и да кликнете на менюто в горния десен ъгъл, да скролнете надолу и да изберете „Изтрийте тази карта“/ „Delete this card“.
Как да направя поръчка на ваучери за подарък на хартия?
Ако вече имате сключен договор с Pluxee Bulgaria, можете:
- Да направите поръчка през нашата онлайн система за обслужване на клиенти;
- Да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти.
След обработването на поръчката получавате проформа фактура, която да заплатите. Тя включва сумата за номиналната стойност на поръчаните ваучери и комисионната за предоставената услуга. Отпечатването на ваучерите започва след получаване на цялата сума по проформа фактурата от Pluxee.
Ако нямате сключен договор с Pluxee Bulgaria, заявете безплатна оферта и наш представител ще се свърже с вас, за да ви съдейства за сключване на договор.
Как мога да направя рекламация за транзакция с виртуална карта за подарък Pluxee?
За да направите рекламация относно транзакция с карта за подарък Pluxee, свържете се с Центъра за обслужване на клиенти на giftcard.pluxee-bg.dipocket.org/contact/feedback. Важно е да използвате имейл адреса, с който сте регистриран/а.
Как се случва плащането с виртуална карта за подарък Pluxee?
Виртуална карта за подарък Pluxee може да се използва в България за безконтактни плащания във всички търговски обекти, оборудвани с POS терминал, и в онлайн магазини, които са част от партньорската мрежа на Pluxee Bulgaria.
Плащането е с “NFC” метод за иницииране на безконтактно плащане съобразно правилата на картовата схема Mastercard.
Какво е виртуална карта за подарък Pluxee?
Виртуална карта за подарък Pluxee е социална придобивка под формата на предплатена презареждаема дигитална карта от типа Mastercard, която съществува само в електронен вид (няма физически носител).
С тази карта може да се плаща онлайн и да се извършват безконтактни плащания, след като бъде добавена към мобилен портфейл Google Pay или Apple Pay.
Забравих паролата за влизане в своя профил за виртуална карта за подарък Pluxee. Как мога да я променя/възстановя?
Ако не помните паролата си, можете да зададете нова като натиснете бутона “Забравена парола”. Линк за промяна на вашата парола ще бъде изпратена на имейл адреса, определен за вашия профил.
Има ли за мен като търговски обект такси, допълнителни разходи или задължения за това, че приемам плащания с виртуална карта за подарък Pluxee?
Ще получите фактура на посочен от вас имейл адрес, заедно с Отчет за извършени операции за съответния период, съгласно договора.
Ние ще очакваме дължимите такси и комисионни по банкова сметка на Pluxee до 10 календарни дни от датата на издаване на фактурата.
Как да извършвам безконтактни плащания във физически търговски обекти с моята виртуална карта за подарък Pluxee?
Добавете картата си за подарък към Apple Pay или Google Pay и я задайте като карта за плащане по подразбиране на вашия смартфон.
Преди да извършите плащане, отключете или събудете устройството си с активиран NFC и след това го доближете близо до терминала.
Защо Pluxee иска датата на раждане и държавата ми на пребиваване по време на процеса на регистрация на картата за подарък Pluxee?
Искаме датата на раждане, за да потвърдим, че картата ще се използва от пълнолетно лице.
Причината да искаме информация за държавата, в която пребивавате, е за да проверим дали отговаряте на изискването картите да бъдат издавани на български граждани или на лица, пребиваващи на територията на Р. България.
Гарантирано ли е осребряването на хартиените ваучери, които сме приели?
Pluxee гарантира осребряването на Вашите ваучери, когато те са изпратени до 40 дни след изтичане на тяхната валидност и не са с нарушена цялост и външен вид.
Как да разбера дали мобилният ми телефон поддържа онлайн плащания?
Тази информация може да бъде открита на сайта на платформите за мобилни плащания:
- Google Pay: https://support.google.com/pay/answer/7643995
- Apple Pay: https://support.apple.com/bg-bg/HT208531
Важно: за да използвате безконтактни плащания уверете се, че NFC функцията на телефона ви е включена.
Как мога да започна да предоставям ваучери за подарък Pluxee на моите служители?
За да предоставяте ваучери на вашите служители, е необходимо да сключите договор с лицензиран оператор на ваучери като Pluxee Bulgaria.
Можете да заявите безплатна оферта тук.
Има ли нужда от обучение на персоналa в моя магазин за виртуална карта за подарък Pluxee?
Не, виртуална карта за подарък Pluxee сe използва като всяка друга карта.
Заплащането с картата се случва на вече съществуващите POS терминали, но вместо пластика, клиентът използва смарт устройство.
Как мога да започна да приемам плащания с виртуална карта за подарък Pluxee?
Изпратете ни запитване и наш представител ще се свърже с вас, за да предостави повече информация.
Какво представляват ваучерите за храна по наредба 11?
Ваучерите за храна по Наредба 11 се предоставят поради задължение на работодателя да осигури храна и/или добавки към нея на служители при специфични условия на труд:
- Под земята в мини, геологопроучвателни обекти, тунелно и минно строителство, подземни ВЕЦ и ПАВЕЦ;
- Като водолази и работещи в кесони;
- При среднодневни температури под +10 °С и над +30 °С през повече от половината от максимално установеното с Кодекса на труда работно време;
- В състава на екипажите на кораби от морския и речния флот
- В среда на йонизиращи лъчения;
- Под въздействие на експозиция над установените норми на: канцерогени или мутагени, силикозоопасен прах, тежки метали, органични разтворители и биологични агенти, химически агенти, прах, шум и вибрации;
- В лечебни заведения като: лекари, които оперират, анестезиолози, акушерки, операционни и анестезиологични сестри - в дните, когато извършват операции, както и санитарите в операционни зали;
- В контакт с биологични агенти в клинични лаборатории; лаборатории по микробиология, вирусология, паразитология; центрове за трансфузионна хематология и диализни центрове; лечебни и здравни заведения, в които се обслужват болни от заразни и паразитни болести, включително туберкулоза, както и с животни, експериментално заразени с биологични агенти;
- В производството и преноса на електрическа и топлинна енергия, включително ремонтно обслужване и технологичния транспорт;
-
Непосредствено във:
а) добива и горещата обработка на чугун, включително чугунени отливки, стомана, феросплави, цветни метали и техните сплави, в пластична обработка на черни и цветни метали;
б) производството на кокс и металургични огнеупори;
в) преработката на концентрати и агломерати от руда;
г) преработка и обогатяване на въглища;
д) производството на оловни акумулатори; - В производството и изпитването на взривни материали и боеприпаси - само за пряко заетите;
- В добива, преработката и обогатяването на полезни изкопаеми;
- В производства по горещо и електролизно поцинковане и галванотехника;
- В специални (затворени) помещения с клас на чистота - А, В и С.,
Какво да направя, ако хартиените ваучери са повредени или с неясен печат?
Ако ваучерите са повредени (скъсани, замърсени, зацапани и т.н.) или липсва част от информацията, отпечатана на тях (номинална стойност, име и др.), те могат да бъдат преиздадени само при условие, че номерът и баркодът върху тях са непокътнати/четими.
В такъв случай, моля да изпратите всички части на ваучера до Плъкси България, като посочите Ваш телефон и име. Ние ще се свържем с Вас, за да уточним неговото преиздаване. В този случай транспортът им е за Ваша сметка, а ако желаете, може да ги донесете и на гише в офиса на Плъкси България на адрес: София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес Парк София, сгр. 12А, ет. 1.